Nazwa procedury:
Sprawy związane z ze zmianą dysponentów grobów.
Wymagane dokumenty:
Podanie osoby uprawnionej, które powinno zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania wnioskodawcy,
- imię i nazwisko osoby zmarłej,
- datę zgonu osoby zmarłej,
- nazwę cmentarza,
- udokumentowane pokrewieństwo z osoba zmarłą.
Opłata skarbowa:
Bez opłat.
Opłata administracyjna:
Bez opłat.
Termin i sposób załatwienia:
Po otrzymaniu wniosku i uzyskaniu niezbędnych informacji przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
Miejsce składania wniosków:
Pocztą na adres:
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
Bezpośrednio:
Biuro Obsługi Klienta Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, budynek A. Czynne: pn., wt., czw., pt. od 7:00 do 15:00, śr. w godz. od 7:00 do 16:30, tel. 58 341 20 41; fax 58 52 44 609.
Miejsce odbioru dokumentów:
Biuro Obsługi Klienta Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, czynna: pn., wt., czw., pt. od 7.00 do 15.00, śr. od 7.00 do 16.30, tel. 58 341 20 41; fax 58 52 44 609.
Dział prowadzący sprawę:
Dział Pomników, Cmentarzy i Obiektów Rekreacyjnych, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36.
Kontakt z osobą prowadzącą sprawę: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, budynek C, pok. 6, tel. 58 52 44 563.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Podstawa prawna:
Brak.
Dodatkowe informacje:
Brak.
Formularze do pobrania:
Brak.