Nazwa procedury:
Rozpatrywanie wniosków o przycięcie lub usunięcie drzewa na terenach administrowanych przez GZDiZ, w tym na cmentarzach komunalnych.
Wymagane dokumenty:
W przypadku wniosku dotyczącego drzew na terenach cmentarzy komunalnych:
Podanie osoby uprawnionej, które powinno zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania wnioskodawcy,
- przyczynę usunięcia lub przycięcia drzewa,
- lokalizację drzewa: nazwę cmentarza, imię i nazwisko osoby zmarłej pochowanej w rejonie cmentarza, datę zgonu.
W przypadku wniosku dotyczącego drzew na terenach zieleni i w pasach drogowych:
Podanie osoby uprawnionej, które powinno zawierać:
- imię, nazwisko, adres zamieszkania wnioskodawcy,
- przyczynę usunięcia lub przycięcia drzewa,
- opis lokalizacji drzewa,
- szkic sytuacyjny (zalecane).
Opłata skarbowa:
Bez opłat.
Opłata administracyjna:
Bez opłat.
Termin i sposób załatwienia:
Po otrzymaniu wniosku i uzyskaniu niezbędnych informacji przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
Miejsce składania wniosków:
Pocztą na adres:
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
Bezpośrednio:
Biuro Obsługi Klienta Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, budynek A. Czynne: pn., wt., czw., pt. od 7:00 do 15:00, śr. w godz. od 7:00 do 16:30, tel. 58 341 20 41; fax 58 52 44 609.
Miejsce odbioru dokumentów:
Wnioskodawca otrzymuje odpowiedź pisemną na wskazany adres.
Dział prowadzący sprawę:
Dział Utrzymania Zieleni - 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36.
Kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę - ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, budynek B, pok. 4, tel. 58 52 44 566.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Podstawa prawna:
Brak.
Dodatkowe informacje:
Brak.
Formularze do pobrania:
Brak.