Postępowanie przetargowe na umieszczenie bilbordów w pasach drogowych

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ogłasza postępowanie przetargowe dotyczące oddania nieruchomości gruntowych stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, będących w trwałym zarządzie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, na których mają być umieszczone nośniki reklamowe na czas oznaczony.
Postępowanie przetargowe dotyczy umieszczania bilbordów w pasach drogowych
Postępowanie przetargowe dotyczy umieszczania bilbordów w pasach drogowych
GZDiZ

Postępowanie przetargowe na umieszczenie bilbordów w pasach drogowych [PYTANIA I ODPOWIEDZI]

I. Przedmiot postępowania

Przedmiotem postępowania są nieruchomości gruntowe stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, będących w trwałym zarządzie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, na których mają być umieszczone nośniki reklamowe na czas oznaczony

II. Warunki postępowania

  1. Miejsce, termin i sposób składania ofert

Pisemne oferty należy składać na formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zarządzenia, w okresie od momentu podania do publicznej wiadomości informacji o zamiarze zawarcia umowy o umieszczenie tablic reklamowych na nieruchomościach gruntowych stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, będących w trwałym zarządzie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni do dnia 20.08.2021 do godz. 15.00, w zapieczętowanych kopertach z napisem „Dzierżawa nieruchomości gruntowych przeznaczonych do umieszczenia reklam” należy przesyłać (pocztą tradycyjną, kurierem) na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub osobiście dostarczyć do wrzutni na dokumenty przy wejściu do siedziby Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni przy ul. Partyzantów 36, Gdańsk (decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby GZDiZ).

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.08.2021 r., o godz. 9:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Wyspiańskiego 9, Gdańsk, wejście boczne od strony akademików, sala nr 19.

  1. Co powinna zawierać oferta?

1. Oferta powinna zawierać:

A. Wypełniony formularz oferty zawierający:

a) numer Pakietu, o którego dzierżawę ubiega się Oferent;

b) imię i nazwisko Oferenta lub jego firmę, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;

c) oferowaną wysokość dziennej stawki netto za 1 m2 powierzchni służącej ekspozycji reklamy,

d) czytelny podpis Oferenta.

B. Dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do działania w imieniu oferenta, w szczególności:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

b) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy w imieniu Oferenta działa pełnomocnik.

C. Referencje potwierdzające działalność na rynku reklamy zewnętrznej (outdoor) w okresie minimum 3 lat wstecz.

D. Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zaklejonej kopercie, ostemplowanej lub opisanej. Na kopercie umieszcza się odpowiednio napis: "Dzierżawa nieruchomości gruntowych przeznaczonych do umieszczenia reklam".

2. Dopuszcza się złożenie w jednej kopercie wyłącznie jednego formularza ofertowego.

3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

4. Oferent może złożyć dowolną liczbę ofert.

5. Komisja odrzuca oferty, które:

a) nie spełniają warunków zawartych w niniejszym zarządzeniu;

b) zostały złożone po wyznaczonym terminie lub wiele ofert zostało złożonych w jednej kopercie lub oferta została złożona w niezamkniętej kopercie;

c) nie zawierają: imienia, nazwiska, adresu Oferenta albo nazwy lub firmy oraz siedziby, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot;

d) nie zawierają wymaganych oświadczeń oraz dokumentów;

e) są nieczytelne lub zawierają nieautoryzowane przeróbki;

f) są niepodpisane;

g) zawierają nieprawdziwe dane dotyczące oferenta;

h) oferują dzienną stawkę świadczenia pieniężnego niższą od stawki minimalnej za dany pakiet;

i) zawierają inne, niż wymienione wyżej, braki formalne.

  1. Postanowienia dodatkowe dotyczące organizacji i przeprowadzenia przetargu

1. Oferowana wysokość dziennej stawki świadczenia pieniężnego nie może być niższa od stawki minimalnej za dany Pakiet wskazanej w Załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 16/2021 Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni z dnia 19.07.2021r.

2. Dyrektorowi Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni przysługuje prawo odstąpienia od przeprowadzenia przedmiotowego przetargu w całości lub w części, w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych wcześniej okoliczności natury faktycznej lub prawnej, uzasadniających taką decyzję.

3. Pytania w sprawie przedmiotowego przetargu można kierować na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: gzdiz@gdansk.gda.pl i gzdiz-pu@gdansk.gda.pl. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni udzieli odpowiedzi na pytanie związane z przedmiotem przetargu pod warunkiem, że wpłynie ono nie później niż 7 dni kalendarzowe przed upływem terminu składania ofert. Odpowiedzi na pytania zostaną umieszczone na stronie internetowej Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

4. Czynności związane z przeprowadzeniem przetargu, przygotowaniem protokołu z posiedzenia z propozycją wyboru najkorzystniejszych ofert i przedstawieniem jej Dyrektorowi Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni wykonuje Komisja.

5. Postępowanie przetargowe unieważnia się, gdy:

  • nie wpłynęła żadna oferta;
  • odrzucono wszystkie oferty;
  • w razie zaistnienia okoliczności ważnych z punktu widzenia interesu Gminy Miasta Gdańska lub innych okoliczności, nieznanych przed ogłoszeniem przedmiotowego przetargu powodujących, iż jego przeprowadzenie nie leży w interesie Gminy Miasta Gdańska.

6. Informację o unieważnieniu przetargu zamieszcza się na stronie internetowej Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.

  1. Wybór oferty

1. W przypadku wpływu więcej niż jednej oferty dotyczącej danego pakietu, w dniu i w miejscu otwarcia ofert o godz. 1200 przeprowadzony zostanie przetarg ustny (licytacja) z udziałem Uczestników – wszystkich Oferentów, którzy złożyli niepodlegającą odrzuceniu ofertę na dany pakiet.

2. W sytuacji wpływu jednej niepodlegającej odrzuceniu oferty dotyczącej danego pakietu, umowa o umieszczenie tablic reklamowych na nieruchomościach gruntowych w pasie drogowym dróg publicznych, będących w trwałym zarządzie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, zostaje podpisana z Uczestnikiem, który jako jedyny złożył ofertę na dany pakiet.

3. Licytacja zostanie przeprowadzona zgodnie z Regulaminem licytacji, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

  1. Umowa

1. Istotne dla stron postanowienia oraz warunki, które zostaną wprowadzone do treści umowy na umieszczenie tablic reklamowych na nieruchomościach gruntowych stanowiących pasy drogowe dróg publicznych, są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia, z uwzględnieniem poniższych ustępów.

2. Podmiot, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie zapewnić nasadzenia drzew (zgodnie ze specyfikacją zawartą w rozdziale 7 poniżej) w liczbie:

    • na każdą jednostronną reklamę typu B - 1 nasadzenie,
    • na każdą dwustronną reklamę typu B - 2 nasadzenia,
    • na każdą jednostronną reklamę typu C - 2 nasadzenia,
    • na każdą dwustronną reklamę typu C - 4 nasadzenia.
  1. Stawka świadczenia pieniężnego zostanie powiększona o podatek VAT według obowiązującej stawki.

 

  1. Charakterystyka nasadzeń

1. Klon jawor (Acer pseudoplatanus) specyfikacja:

2. Cechy dorosłego materiału szkółkarskiego:

Drzewa liściaste - obwód pnia na h=1,0 – 16-18cm, liczba pędów szkieletowych – min. 5, rośliny szkółkowane trzykrotnie, materiał mikoryzowany, wielkość bryły korzeniowej min. 65cm, forma wysokopienna, korona osadzona na 3,5m wysokości, balot z siatka lub pojemnik.

Dostarczone sadzonki powinny być zgodne z ‘Zaleceniami Jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego Związku Szkółkarzy Polskich’ (Warszawa 2013), właściwie oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość pnia.

3. Wady niedopuszczalne:

a) Drzewa z gołym korzeniem oraz z upraw kontenerowych

b) Uszkodzenia mechaniczne pnia

c) Ślady żerowania szkodników

d) Porażenie przez choroby

e) Wady budowy pnia – pomarszczenia, martwice, pęknięcia

f) Niesymetryczna korona

g) Uszkodzenie pąka szczytowego

h) Uszkodzenie, przesuszenie lub przemarzniecie bryły korzeniowej,

i) Brak spójności bryły korzeniowej w balocie

j) Nieodpowiednie ukształtowanie bryły korzeniowej – brak drobnych korzeni żywicielskich

k) Źle zrośnięta odmiana z podkładką

l) Dwupędowe korony drzew formy piennej

Do pobrania:

Postępowanie przetargowe na umieszczenie bilbordów w pasach drogowych [PYTANIA I ODPOWIEDZI]