Specjalista ds. planowania inwestycji w Dziale Projektowania Przestrzeni Publicznej  - 1 etat

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Specjalista ds. planowania inwestycji w Dziale Projektowania Przestrzeni Publicznej  - 1 etat

II. Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: gospodarka przestrzenna, architektura, zarządzanie projektami lub pokrewne;
  • 2 lata stażu pracy;
  • doświadczenie w pracy analitycznej, planistycznej, projektowej lub administracyjnej w obszarze inwestycji;
  • dobra znajomość pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel – tworzenie zestawień, wykresów, formuł logicznych, tabel przestawnych;
  • umiejętność prawidłowego redagowania dokumentów i pism;
  • umiejętność pracy z dużą liczbą zmiennych informacji;
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
  • posiadanie cech osobowych takich jak: skrupulatność oraz systematyczność;
  • umiejętność pracy w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Pożądane:

  • posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych takich jak np. kursy, szkolenia, studia podyplomowe związane z rozwojem miast, analityką danych, zarządzaniem projektami;
  • doświadczenie w opracowywaniu harmonogramów rzeczowo-finansowych;
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, obiegu dokumentów i procesów inwestycyjnych w JST;
  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów społecznych;
  • umiejętności negocjacyjne.

III. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • koordynacja Bazy Inwestycji 2030+ w zakresie zieleni i przestrzeni publicznej;
  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych prowadzonych oraz planowanych inwestycji w zakresie zieleni i przestrzeni publicznej;
  • śledzenie realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramami, identyfikacja odchyleń oraz przygotowywanie cyklicznych raportów i sprawozdań z postępu prac (w tym raportów z wykonania wskaźników określonych w miejskich strategiach);
  • koordynacja weryfikacji wniosków inwestycyjnych, w zakresie zieleni i przestrzeni publicznej zgłaszanych przez Rady Dzielnic i mieszkańców;
  • przygotowywanie szczegółowych zestawień, tabel i prezentacji (arkusze Excel, bazy danych) oraz współpraca z innymi jednostkami miejskimi przy zbieraniu i interpretacji danych (technicznych, finansowych);
  • kompletowanie dokumentów i zbieranie danych niezbędnych do obsługi procesów planistycznych, projektowych, realizacyjnych i sprawozdawczych;
  • współpraca z innymi Działami GZDiZ w zakresie powierzonych zadań;
  • wykonywanie innych poleceń przełożonych, dotyczących problematyki terenów zieleni miejskiej i przestrzeni publicznej, w zakresie wynikającym z posiadanych kwalifikacji zawodowych i powierzonych obowiązków;
  • stosowanie i przestrzeganie przepisów obowiązujących aktów prawnych przy prowadzeniu spraw związanych z powierzonymi zadaniami, w szczególności Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Prawo Budowalne, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych oraz Ustawy o drogach publicznych;
  • bieżące utrzymanie czystości na stanowisku pracy;
  • przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, PPOŻ. i OC.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca biurowa. Powyżej 50% czasu pracy przy komputerze.

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

oraz na podstawie art. 22§ 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,

oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art.  221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)   

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni, opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. 

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 6.900,00 zł – 9.268,00 zł brutto.  

Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa
w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

Termin składania aplikacji od dnia 21.07.2025 r. do dnia 01.08.2025 r.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalisty ds. planowania inwestycji”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.