Dane kontaktowe:
Adres biura: | ul. Uphagena 27, pok. 404 |
Godziny pracy: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-15.00 |
Kierownik działu: | Piotr Gardecki, tel. 58 55 89 551, e-mail: piotr.gardecki@gdansk.gda.pl |
Z-ca kierownika działu: | Marta Wojciechowska, tel. tel. 58 55 89 552, e-mail: marta.wojciechowska@gdansk.gda.pl |
Prezentacja działu:
Do zadań Działu Postępowań Administracyjnych należy:
- Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie wymierzenia kary pieniężnej za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych, o których mowa w art. 40 ust. 12 ustawy o drogach publicznych.
- Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie wymierzenia kary pieniężnej za umieszczenie tablicy reklamowej bądź urządzenia reklamowego niezgodnie z przepisami uchwały, o której mowa w art. 37a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tzw. "Uchwały Krajobrazowej".
- Przygotowywanie, we współpracy z Działem Zajęć Pasa Drogowego, umów dotyczących zapewnienia ochrony dróg, a także kontakt w tym zakresie z zewnętrznymi podmiotami, tj. urzędami administracji publicznej, podmiotami gospodarczymi, organizacjami społecznymi.
- Przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi GZDiZ, umów użyczenia, dzierżawy, najmu bądź użytkowania nieruchomości nie będących własnością Gminy Miasta Gdańska.
- Współpraca z działami Zajęć Pasa Drogowego i Użytkowania Przestrzeni Publicznej w zakresie prowadzonych w tych działach postępowań administracyjnych i zawieranych umów.
- Przygotowywanie aktów prawa miejscowego dotyczących działalności działów Zajęć Pasa Drogowego i Użytkowania Przestrzeni Publicznej we współpracy z tymi działami i Sekcją Organizacyjną Działu Administracyjno-Osobowego.