Dane kontaktowe:
| Adres biura: | 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36, budynek A | 
| Godziny pracy: | od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-15.00 | 
| Kierownik działu: | Anna Ekstowicz, tel. 58 52 44 601, e-mail: anna.ekstowicz@gdansk.gda.pl, budynek A - pok. 18 | 
| Z-ca Kierownika działu: | Monika Światowa, tel. 58 52 44 601, e-mail: monika.swiatowa@gdansk.gda.pl, budynek A - pok. 18 | 
| Z-ca Kierownika działu: | Natalia Bagan, tel. 58 52 44 628, e-mail: natalia.bagan@gdansk.gda.pl, budynek A - pok. 16 | 
| Z-ca Kierownika działu: | Agnieszka Rusiecka | 
| Biuro Obsługi Klienta: | tel. 58 52 44 602, 58 52 44 603, budynek A - sala Biuro Obsługi Klienta | 
| Sekretariat Dyrekcji: | tel. 58 52 44 606, 58 52 44 607, budynek B - pok. 25 | 
| Kadry: | 
 Natalia Herzog, tel. 58 52 44 604, budynek A - pok. 16 Emilia Wójcicka-Stankiewicz, tel. 58 52 44 604, budynek A - pok. 16 Aleksandra Lubawska, tel. 58-524-46-35, budynek A - pok. 16  | 
Prezentacja działu:
Dział zajmuje się realizacją zadań związanych z zapewnieniem warunków sprawnej i efektywnej pracy poszczególnych działów, sprawami kadrowymi, nadzorem nad pracą służb pomocniczych, a także utrzymaniem obiektów kubaturowych zarządzanych przez GZDiZ.
1. Sekcja Obsługi Klienta, do zadań której należy w szczególności:
- Przyjmowanie, wysyłanie, ewidencjonowanie i wstępna segregacja korespondencji oraz kierowanie jej obiegiem.
 - Obsługa centrali telefonicznej, infolinii i poczty elektronicznej.
 - Udzielanie bezpośrednich informacji o sposobie załatwiania spraw w GZDiZ.
 - Wydawanie abonamentów, identyfikatorów oraz uzgodnień wystawianych w zakresie kompetencji GZDiZ.
 
| Wydawanie kart opłat abonamentowych i zryczałtowanych: | 
 Biuro Obsługi Klienta - Budynek A, tel. 58 55 89 570  | 
| Wydawanie identyfikatorów długoterminowych GM na wjazd do Strefy Ograniczonej Dostępności na Głównym Mieście: | 
 Informacja tel. 58 55 89 823  | 
| Wydawanie identyfikatorów krótkoterminowych GM na wjazd do Strefy Ograniczonej Dostępności na Głównym Mieście: | 
 Biuro Obsługi Klienta, Budynek A, tel. 58 52 44 634 Informacja tel. 58 55 89 823  | 
2. Sekcja Kadr i Płac, do zadań której należy prowadzenie spraw kadrowych, w tym w szczególności:
- Obsługa w zakresie formalnym właściwym dla pracodawcy osób nawiązujących, rozwiązujących oraz pozostających w stosunku pracy, m.in.:
- prowadzenie akt osobowych,
 - prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem zdrowotnym i społecznym pracowników,
 - kontrola czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji: zwolnień lekarskich, delegacji, urlopów, kar, nagród i wyróżnień,
 - ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatków za wieloletnią pracę,
 - wydawanie dokumentów kadrowych tj.: świadectw pracy, zaświadczeń, legitymacji służbowych, itp.,
 - prowadzenie kartoteki okresowych badań lekarskich i kontrola terminowości wykonywania tych badań,
 - koordynacja spraw związanych ze szkoleniem pracowników,
 - koordynacja składania oświadczeń majątkowych,
 - organizowanie okresowych ocen kwalifikacyjnych oraz przedstawianie Dyrektorowi wniosków w tym zakresie,
 - organizowanie i przeprowadzanie wypłat wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych,
 - analiza potrzeb w zakresie funduszu płac oraz kontrola rozliczeń z pracownikami,
 - dokonywanie rozliczeń podatkowych z tytułu podatku dochodowego,
 - prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego,
 
 - Organizowanie – we współpracy z właściwym kierownikiem działu – rekrutacji na wolne stanowiska,
 - Obsługa formalna osób zatrudnianych na podstawie umów cywilno-prawnych.
 
3. Sekcja Organizacyjna, do zadań której należy w szczególności:
- Opracowywanie projektów prawa miejscowego oraz zarządzeń, regulaminów, instrukcji i innych regulacji wewnętrznych.
 - Koordynacja przygotowywania sprawozdań z działalności GZDiZ (z wyłączeniem sprawozdań finansowych).
 - Obsługa formalna, w tym protokołowanie posiedzeń, narad i innych spotkań z udziałem Dyrektora.
 - Obsługa postępowań kontrolnych we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Miasta.
 - Obsługa formalna wniosków kierowanych na kolegium Prezydenta Miasta.
 - Wstępna dekretacja korespondencji wchodzącej do GZDiZ.
 - Obsługa procedury związanej z zadaniami premiowymi Dyrektora.
 - Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gdańsku aktów prawnych przygotowywanych w GZDiZ.
 
4. Sekcja Administracyjno-Gospodarcza, do zadań której należy w szczególności:
- Prowadzenie spraw związanych z dozorem mienia, utrzymaniem czystości i nadzór nad tą działalnością.
 - Nadzór nad obsługą transportową oraz kontrola wydatków związanych z eksploatacją samochodów służbowych.
 - Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów, w tym również obsługa zbiorów archiwalnych zlikwidowanych jednostek, tj. Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Zieleni.
 - Wykonywanie przeglądów i zlecanie remontów obiektów budowlanych pozostających w gestii GZDiZ.
 - Prowadzenie inwentaryzacji.
 - Nadzór nad realizacją i rozliczanie umów w zakresie dostawy mediów, robót budowlanych, usług, zaopatrzenia itp.,
 - Nadzór nad realizacją wewnętrznego planu finansowego.
 - Obsługa i zarządzanie systemami monitoringu wizyjnego wewnętrznego i zewnętrznego.
 - Obsługa i zarządzanie systemami kontroli dostępu.
 - Obsługa i zarządzanie systemami alarmowymi w zarządzanych przez GZDiZ obiektach.
 - Nadzór nad systemem sterowania podstacjami prostownikowymi.
 - Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie:
- obsługi systemów informatycznych użytkowanych przez pracowników GZDiZ,
- opracowywania wymagań technicznych dla systemów funkcjonujących w GZDiZ, a nie zarządzanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne. - Nadzór i obsługa systemu teletechnicznego GZDiZ.
 


