Optymalizacja algorytmów sterowania, korekty programów sygnalizacji, zarządzanie tablicami zmiennej treści, wdrażanie nowych rozwiązań i udoskonalanie programu, a także bieżąca obsługa informatyczna systemu – takie zadania realizuje na co dzień załoga Tristara.
Pan Jakub z Bytomia, który wygrał tegoroczną licytację na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy miał okazję zarówno poznać tajniki pracy naszych specjalistów, zobaczyć wnętrze centrum zarządzania jak i obejrzeć największe gdańskie skrzyżowania z zupełnie nowej perspektywy. Towarzyszył mu kolega, Pan Marcin. Okazało się, że obaj nie są laikami w temacie sterowania ruchem, dzięki czemu spotkanie w sali operatorskiej przerodziło się w wymianę doświadczeń i rozmowę na temat innowacji technologicznych i nowych trendów związanych ze sterowaniem ruchem.
Odwiedziny w sali operatorskiej Tristara to pierwsza z tegorocznych atrakcji, które były licytowane w ramach 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. A już niedługo na wycieczkę do Tunelu pod Martwą Wisłą przyjedzie Pani Joanna z rodziną, a Park Oliwski i jego historię pozna Pani Ewa z rodziną. Dzięki hojności licytujących, na rzecz WOŚP przekazaliśmy w tym roku blisko 3 tysiące złotych.