Lokal użytkowy w przejściu podziemnym, który został wyremontowany podczas budowy Forum Gdańsk przez długi czas nie mógł znaleźć swojego gospodarza. Ostatecznie jednak w ostatnim konkursie ofert, przeprowadzonym na przełomie grudnia i stycznia przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, znalazł się chętny podmiot do najmu lokalu i prowadzenia w nim działalności handlowo-usługowej.
W konkursie ofert zwyciężył Wojciech Zawacki, który 2 lutego 2021 roku podpisał umowę najmu lokalu o powierzchni 14,2 m2. Koszt miesięcznego czynszu wyniesie go 1109,09 zł brutto (78,10 zł brutto za m2). Zgodnie z zapowiedziami nowego najemcy w lokalu mieścił się będzie kiosk, a także serwis telefonów komórkowych.
Oprócz prowadzenia działalności handlowej najemca będzie obsługiwać trzy platformy dla osób niepełnosprawnych, zainstalowane się w przejściu podziemnym. Dwie z nich prowadzą na przystanki tramwajowe, a trzecia znajduje się przy schodach od strony Bramy Wyżynnej. Z platform skorzystać będzie można codziennie w godz. 6:00 – 20:00. Najemca odpowiedzialny będzie za udzielenie pomocy osobie niepełnosprawnej przy wejściu i zejściu z platformy oraz do zapewnienia bezpiecznego transportu osoby na platformie po schodach. Obowiązkiem najemcy będzie również dbanie o stan platformy i jej utrzymanie w czystości.