Pozostałe reklamy

SIL – System Informacji Lokalnej

Poza terenem nieruchomości, na której prowadzisz działalność istnieje możliwość umieszczenia na słupie oświetleniowym lub trakcyjnym reklamy w formie tablicy Systemu Informacji Lokalnej (SIL).

UWAGI TECHNICZNE:

  • Reklama ta może zostać umieszczona wyłącznie na słupach oświetleniowych ( min. 7 m) lub trakcyjnych, w pionowej ramie metalowej o wymiarach: 0,7 m x 1,0 m w kolorze słupa.
  • Na wstępie konieczne jest uzyskanie zgody właściciela słupa, następnie należy uzgodnić lokalizację reklamy i projekt tablicy oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego.
E.1_sil

Pylon zbiorczy

Przeznaczony jest do eksponowania reklam z informacją o lokalizacji przedsiębiorstw usługowych i wytwórczych znajdujących się na terenie Gdańska, głównie w strefach przemysłowych. Pylon zbiorczy pozwala na rozmieszczenie tablic reklamowych w uporządkowany sposób według jednolitych zasad (barw, wymiarów, odstępów między nimi czy sposobu wyrównania). Ma na celu uporządkowanie i ujednolicenie prezentacji tego typu informacji w przestrzeni publicznej miasta.

UWAGI TECHNICZNE:

  • Na pylonie możesz umieścić:
    • dodatkowy pojedynczy szyld równoległy
    • kilka szyldów równoległych – dla każdego podmiotu prowadzącego działalność pod danym adresem
  • Pylon powinien mieć:
    • wysokość pylonu od 2 m do 8 m (w zależności od obszaru miasta)
    • szerokość pylonu nie więcej niż 2/5 wysokości pylonu
  • Minimalna odległość od innych reklam wolnostojących (np. kolejny pylon wizytówkowy, pylon zbiorczy, słup reklamowy, maszt flagowy, citylight, billboard, totem) wynosi 35 m.
  • Przed montażem pylonu zbiorczego należy uzyskać odpowiednią zgodę właściciela gruntu. Jeśli chcesz umieścić pylon w pasie drogowym musisz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni.
D.3_pylon_zbiorczy