Pawilony handlowe zazwyczaj charakteryzują się mniejszą kubaturą niż budynki usługowe, zapewniając bardzo zbliżone lokale i warunki dla każdego znajdującego się w nich podmiotu.
Prowadzenie działalności w budynku handlowo-usługowym z wieloma podobnymi lokalami mieszczącymi się w parterze bądź galerii pierwszego piętra powoduje, że każdy z tych lokali ma osobne wejście i własny szyld. Dobrze zwrócić uwagę na to, jak wyglądają szyldy sąsiednich lokali i umieszczając swoją reklamę nawiązać do formy, wielkości i stylistyki dotychczasowych szyldów.
Właściciel takiego lokalu ma prawo umieścić:
- jeden szyld równoległy albo w witrynie
- jeden szyld semaforowy
Informacje dotyczące wymiarów oraz dodatkowych reklam zależą od strefy, w której dany lokal się znajduje. Informacje te dostępne są w zakładce "Reklama - krok po kroku" oraz w pełnym dokumencie UKG.
![]() Szyldy równoległe w formie znaków bez tła nad witryną
GZDiZ
|
![]() Szyldy równoległe w formie znaków bez tła nad witryną
GZDiZ
|