Większość kiosków to tymczasowe obiekty budowlane, które nie są trwale związane z gruntem będące pojedynczym obiekty handlowo-usługowe.
Mała powierzchnia obiektu sprawia, że w przypadku kiosku łatwo o natłok informacji wizualnej. Jeśli prowadzisz sprzedaż w kiosku ulicznym, jedynym szyldem jaki możesz umieścić jest szyld równoległy nad witryną. Dostosuj wielkość swojej reklamy do niewielkich rozmiarów obiektu.
Właściciel takiego lokalu ma prawo umieścić:
- jeden szyld równoległy
- jedną specjalną reklamę w formie przeszklonej gabloty zamocowanej do ściany - "citylight"
Informacje dotyczące wymiarów oraz dodatkowych reklam zależą od strefy, w której dany lokal się znajduje. Informacje te dostępne są w zakładce "Reklama - krok po kroku" oraz w pełnym dokumencie UKG.
![]() Szyld równoległy w formie tablicy nad witryną oraz reklama typu „citylight” na bocznej ścianie kiosku
GZDiZ
|