-
SPRAWDŹ ZANIM ZACZNIESZ
Czy to, co chcesz zrobić, jest zgodne z przepisami? Czy firma reklamowa, z którą współpracujesz, zna przepisy UKG? Wypracuj z właścicielem budynku oraz sąsiadami wspólny pomysł na sytuowanie szyldów!

-
MIEJSCE NA TWÓJ SZYLD
Pole szyldowe to pas między witryną (oknami i drzwiami) a pierwszym piętrem. Dopasuj wymiary szyldu do wysokości pola i szerokości witryny. Jeśli brakuje Ci miejsca umieść szyld w witrynie lub na semaforze.

-
ZNAKI BEZ TŁA-NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE
Wykonanie Twojego szyldu w formie znaków bez tła to rozwiązanie eleganckie i estetyczne. Znaki bez tła dają dużo możliwości sytuowania – można je również umieścić na oknach wyklejone od wewnętrznej strony

-
JEDEN SZYLD + JEDEN DODATKOWY
Zamontuj jeden szyld np. w formie znaków bez tła. Dodatkowo możesz oznaczyć wejście szyldem semaforowym. Dla niektórych typów lokali dopuszczone są inne formy reklamy.

-
REKLAMA W OKNACH
Zaprojektuj witrynę – podkreśl ją oświetleniem, wyeksponuj towary, a aranżację dostosuj do sezonu. Na szybach możesz wypisać literami bez tła najważniejsze oferowane usługi lub produkty. Nie przekraczaj 20–30% powierzchni szyby.

-
DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH
- Przygotuj elewację przed montażem – usuń kotwy i kable, napraw ubytki i odmaluj. Szyld na ceglanej ścianie zamontuj w fugach. Dbaj o reklamę – utrzymuj ją w czystości, konserwuj i usuwaj usterki.

-
JAK LICZYĆ REKLAMĘ NA PRZESZKLENIU?
Przeszklenie = 1 kwatera okna. Wyrysuj linie obejmując znaki bez tła w polu np. prostokąta. Podziel uzyskane wartości powierzchni planowanej reklamy przez powierzchnię przeszklenia, wynik musi wynieść do 30% przeszklenia (w obszarach S0 i SR do 20%).
