TAK postępuj reklamując swoją firmę!

  • SPRAWDŹ ZANIM ZACZNIESZ

Czy to, co chcesz zrobić, jest zgodne z przepisami? Czy firma reklamowa, z którą współpracujesz, zna przepisy UKG? Wypracuj z właścicielem budynku oraz sąsiadami wspólny pomysł na sytuowanie szyldów!

P.3
  • MIEJSCE NA TWÓJ SZYLD

Pole szyldowe to pas między witryną (oknami i drzwiami) a pierwszym piętrem. Dopasuj wymiary szyldu do wysokości pola i szerokości witryny. Jeśli brakuje Ci miejsca umieść szyld w witrynie lub na semaforze.

P.4
  • ZNAKI BEZ TŁA-NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE

Wykonanie Twojego szyldu w formie znaków bez tła to rozwiązanie eleganckie i estetyczne. Znaki bez tła dają dużo możliwości sytuowania – można je również umieścić na oknach wyklejone od wewnętrznej strony

P.1
  • JEDEN SZYLD + JEDEN DODATKOWY

Zamontuj jeden szyld np. w formie znaków bez tła. Dodatkowo możesz oznaczyć wejście szyldem semaforowym. Dla niektórych typów lokali dopuszczone są inne formy reklamy.

P.2
  • REKLAMA W OKNACH

Zaprojektuj witrynę – podkreśl ją oświetleniem, wyeksponuj towary, a aranżację dostosuj do sezonu. Na szybach możesz wypisać literami bez tła najważniejsze oferowane usługi lub produkty. Nie przekraczaj 20–30% powierzchni szyby.

P.5
  • DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH

    • Przygotuj elewację przed montażem – usuń kotwy i kable, napraw ubytki i odmaluj. Szyld na ceglanej ścianie zamontuj w fugach. Dbaj o reklamę – utrzymuj ją w czystości, konserwuj i usuwaj usterki.
P.6
  • JAK LICZYĆ REKLAMĘ NA PRZESZKLENIU?

Przeszklenie = 1 kwatera okna. Wyrysuj linie obejmując znaki bez tła w polu np. prostokąta. Podziel uzyskane wartości powierzchni planowanej reklamy przez powierzchnię przeszklenia, wynik musi wynieść do 30% przeszklenia (w obszarach S0 i SR do 20%).

P.7