Przedmiotem konkursu jest lokal o powierzchni 14,2 m2, w którym przyszły najemca będzie mógł prowadzić działalność handlowo-usługową. Do jego obowiązków będzie należała też obsługa platform przyporęczowych dla osób niepełnosprawnych – codziennie w godz. 6:00 – 20:00. Znajdują się one przy schodach od strony Bramy Wyżynnej, a także przy schodach prowadzących na przystanki tramwajowe. Najemca odpowiedzialny będzie za udzielenie pomocy osobie niepełnosprawnej przy wejściu i zejściu z platformy oraz do zapewnienia bezpiecznego transportu osoby na platformie po schodach. Obowiązkiem najemcy będzie również dbanie o stan platformy i jej utrzymanie w czystości.
Na najemcę czekają również pomieszczenia, w których funkcjonują publiczne toalety. Powierzchnia pomieszczeń liczy 55,05 m2. Toalety wyposażone są w instalację elektryczną i wodociągowo-kanalizacyjną. Najemca będzie zobowiązany do udostępniania toalet do korzystania codziennie w godz. 6:00 – 20:00, ich utrzymania w czystości oraz w należytym stanie technicznym i estetycznym. Najemca będzie mógł pobierać opłatę za korzystanie z toalety nie większą niż 4 zł. We własnym zakresie będzie mógł zainstalować w toaletach automat-kołowrotek służący do poboru opłat.
Regulamin konkursu zobowiązuje uczestników konkursu do składania ofert na poszczególne lokale osobno.
Oferty najmu należy składać w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy Partyzantów 36 w Gdańsku – Biuro Obsługi Klienta, budynek A lub przesyłać drogą pocztową (UWAGA!!! Decyduje data wpływu przesyłki do GZDiZ) na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk do dnia 13 stycznia 2023 roku do godziny 13:30 w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem: „OFERTA NA NAJEM LOKALU UŻYTKOWEGO/SZALETU PUBLICZNEGO W TRYBIE PISEMNEGO KONKURSU OFERT - UL. WAŁY JAGIELLOŃSKIE”.
Szczegóły konkursu, druk oferty, wymagane dokumenty oraz dokumentacja techniczna znajdują się w: Zarządzeniu nr 2536/22 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 20 grudnia 2022 r. z dnia 20 grudnia 2022 r.