Informacja o wywieszeniu Zarządzeń Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni

Na podstawie art. 35 ust.1. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1899) Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni informuje, iż w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36 na czas 21 dni wywieszone zostały:

Zarządzenie Nr 98/2021 Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni z dnia 06.12.2021 r.

w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowych będących pasem drogowym drogi wewnętrznej stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska, przeznaczonych do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym.


Zarządzenie nr 99/2021 Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni z dnia 06.12.2021 r.
w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowych będących pasem drogowym drogi wewnętrznej stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska, przeznaczonych do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym.


Zarządzenie nr 100/2021 Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni z dnia 09.12.2021 r.

w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowej będącej pasem drogowym drogi wewnętrznej stanowiącej własność Gminy Miasta Gdańska, będącej w trwałym zarządzie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, przeznaczonej do oddania w dzierżawę na czas oznaczony w drodze bezprzetargowej pod nośnik reklamowy.


Zarządzenie nr 101/2021 Dyrektora Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni z dnia 10.12.2021 r.

w sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości gruntowych będących pasem drogowym drogi wewnętrznej stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska, przeznaczonych do oddania w użyczenie na czas nieoznaczony w trybie bezprzetargowym.