W lutym 2018 r. Rada Miasta Gdańska przyjęła tzw. Uchwałę Krajobrazową Gdańska. Dzięki niej w ciągu ostatnich dwóch lat udało się w zauważalny sposób uprzątnąć krajobraz Miasta Gdańska z zastanego nieładu reklamowego. Równocześnie przeprowadzono analizy pasów drogowych pod kątem możliwości sytuowania reklam typu B (9 m2) i typu C (18 m2), na podstawie których wyznaczono na całym obszarze Miasta Gdańska odcinki ulic, przy których w przyszłości będą mogły stanąć bilbordy zgodne z Uchwałą Krajobrazową.
Zapraszamy firmy z branży wielkoformatowej reklamy zewnętrznej do składania propozycji lokalizacji nośników reklamy typu B i C na wyznaczonych do tego celu odcinkach pasów drogowych. Dokładne lokalizacje pozwolą stworzyć pakiety terenów w pasie drogowym dopasowane do potrzeb branży reklamowej, które staną się przedmiotem przygotowywanego postępowania. Celem postępowania będzie dzierżawa wyznaczonych miejsc na podstawie art. 22 ust. 2, 2c i 2d Ustawy o drogach publicznych.
Poniżej udostępniamy zestaw plików graficznych:
- pliki poglądowe:
- Mapa z naniesionymi numerami ulic zgodnie z listą 31 ulic, których odcinki wyznaczono do sytuowania nośników reklam typu B lub C
- Szczegółowa mapa z fragmentem Miasta Gdańska w rejonie tzw. „Dolnego Tarasu”
- Szczegółowa mapa z fragmentem Miasta Gdańska w rejonie Martwej Wisły – okolice portu, stoczni i rafinerii
- Szczegółowa mapa z fragmentem Miasta Gdańska w rejonie dzielnicy urbanistycznej Gdańsk-Południe
- Szczegółowa mapa z fragmentem Miasta Gdańska w rejonie dzielnicy urbanistycznej Gdańsk-Zachód
- Plik edytowalny przeznaczony do oznaczenia przez Państwa lokalizacji w odpowiedniej skali oraz współrzędnych geograficznych, co pozwoli na odpowiednie wczytanie Państwa propozycji na mapy zasadnicze (plik DXF zgodny z AUTOCAD 2000/LT2000)
Dołączamy także szczegółową instrukcję wyznaczania propozycji lokalizacji nośników reklam.