Specjalista ds. rozliczeń w Dziale Energetyczno-Teletechnicznym

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Specjalista ds. rozliczeń w Dziale Energetyczno-Teletechnicznym

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

  • wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub ekonomicznym;
  • 2 lata stażu pracy;
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
  • umiejętność pracy zespołowej i współpracy międzyludzkiej;
  • umiejętność organizowania czasu pracy;
  • przygotowywanie informacji, raportów i sprawozdań;
  • dobra umiejętność pracy z komputerem, znajomość pakietów typu Office;
  • umiejętność redagowania pism;
  • umiejętność swobodnej komunikacji pisemnej oraz ustnej;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Pożądane:

  • wykształcenie wyższe techniczne, elektrotechniczne lub energetyka;
  • doświadczenie w jednostce administracji publicznej;
  • znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • umiejętność analizy, negocjacji, koordynacji.

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • kontrola faktur za energię elektryczną m.in. oświetlenie ulic, sygnalizacji i iluminacji tj. sprawdzenie terminów kolejnych odczytów energii elektrycznej, sprawdzenie poprawności odczytów zużytej energii elektrycznej;
  • weryfikowanie faktur za roboty utrzymaniowe i budowlane pod względem merytorycznym i rachunkowym;
  • przygotowywanie umów dotyczących rozliczania energii elektrycznej;
  • nadzór nad terminowym zawarciem umów, ich realizacją i rozliczeniem;
  • przygotowanie planów wydatków związanych z rozliczeniem energii elektrycznej zużytej przez urządzenia będące w utrzymaniu Działu Energetyczno-Teletechnicznego;
  • monitorowanie zużycia energii elektrycznej przez urządzenia będące w utrzymaniu Działu Energetyczno-Teletechnicznego;
  • prowadzenie rejestru punktów pomiaru energii PPE;
  • kontrola kompletności dokumentów dotyczących realizowanych zadań;
  • monitorowanie i stosowanie wydawanych przepisów prawnych;
  • opisywanie faktur według kompetencji;
  • wykonywanie innych zadań wskazanych przez Kierownika Działu, związanych z funkcjonowaniem Działu Energetyczno-Teletechnicznego;
  • przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻ. i OC.

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca biurowo-terenowa, przy czym praca w terenie wynosi do 50% czasu pracy,

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%. 

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (kursy, zdobyte uprawnienia lub certyfikaty językowe),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,

oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres (na podst. art.  221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)         

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Zgodnie z Ustawą o ochronie sygnalistów, w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni opracowano wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury dostępne są w BIP – Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 5.520,00 zł – 7.140,00 zł brutto,

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 19.11.2024 r. do dnia 28.11.2024 r.

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Specjalista ds. rozliczeń” w biurze obsługi klienta GZDiZ budynek „A” lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.