Inspektor ds. utrzymania obiektów rekreacyjnych (1 etat) w Dziale Pomników, Cmentarzy i Obiektów Rekreacyjnych

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Inspektor ds. utrzymania obiektów rekreacyjnych  (1 etat) w Dziale Pomników, Cmentarzy i Obiektów Rekreacyjnych w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Kandydat / kandydatka przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

1. Niezbędne:

  • Wykształcenie i doświadczenie:
    • wykształcenie średnie o profilu technicznym i 3 lata pracy zawodowej na stanowiskach związanych z nadzorowaniem prac naprawczych, konserwacyjnych w budownictwie lub prowadzeniem spraw biurowych;

bądź

    • wykształcenie wyższe o profilu technicznymi co najmniej 1 rok pracy zawodowej na stanowiskach związanych z nadzorowaniem prac naprawczych, konserwacyjnych w budownictwie lub prowadzeniem spraw biurowych.

2. Pozostałe niezbędne wymagania:

  • znajomość problematyki związanej z placami zabaw i innych miejsc służących rekreacji;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • umiejętność prawidłowego redagowania dokumentów i pism;
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu zadań;
  • znajomość topografii Gdańska;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność podejmowania decyzji;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

3. Pożądane:

  • posiadanie dodatkowych kwalifikacji zawodowych np. studia podyplomowe związane z gospodarką komunalną, budownictwem lub pokrewne;
  • posiadanie 2-letniego stażu pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letniego stażu pracy przy wykształceniu średnim na stanowiskach związanych z gospodarką komunalną, nadzorem nad prawidłowym utrzymaniem placów zabaw oraz innych miejsc służących rekreacji, nadzorem nad realizacją budowy placów zabaw;
  • udział w projektowaniu placów zabaw, obiektów rekreacyjnych;
  • znajomość przepisów prawnych z utrzymaniem placów zabaw i innych miejsc służących rekreacji;
  • umiejętność organizacji miejsca pracy;
  • znajomość przepisów prawa budowlanego.

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • prowadzenie bieżących, okresowych i kontrolnych przeglądów stanu utrzymania obiektów rekreacyjnych oraz innych miejsc służących rekreacji na terenie miasta Gdańska, w administracji GZDiZ;
  • wdrażanie i nadzór nad systemem zarządzani bezpieczeństwem obiektów rekreacyjnych;
  • udział w komisjach dotyczących odbioru od inwestora zastępczego nowych obiektów rekreacyjnych oraz innych elementów służących rekreacji na terenie miasta Gdańska;
  • bieżące prowadzenie dokumentacji poszczególnych obiektów rekreacyjnych oraz innych miejsc służących rekreacji (zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie) przejętych w utrzymanie GZDiZ;
  • nadzór i rozliczanie pod względem rzeczowym i finansowym prac związanych z utrzymaniem obiektów rekreacyjnych oraz innych miejsc służących rekreacji realizowanych na rzecz GZDiZ przez wykonawcę w oparciu o zawarte umowy;
  • stosowanie i przestrzeganie przepisów obowiązujących aktów prawnych przy prowadzeniu spraw związanych z problematyką utrzymania obiektów rekreacyjnych, w szczególności: Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy prawo zamówień publicznych, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy prawo budowlane, obowiązujących Norm Polskich dot. obiektów rekreacyjnych;
  • opracowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie obiektów rekreacyjnych;
  • obsługa zgłoszeń pochodzących z GCK oraz innych źródeł;
  • współpraca z innymi pracownikami Działu w zakresie spraw związanych z obiektami rekreacyjnymi oraz innymi miejscami służącymi rekreacji na terenie Gdańska oraz w zakresie spraw związanych z utrzymaniem pomników, cmentarzy komunalnych i grobownictwa wojennego;
  • Współpraca z innymi Działami GZDiZ w zakresie powierzonych zadań;
  • rozpatrywanie zgłoszeń o szkodach związanych z  obiektami rekreacyjnymi oraz innymi miejscami służącymi rekreacji;
  • wykonywanie innych poleceń kierownika Działu, zastępcy kierownika Działu lub Dyrektorów  GZDiZ , dotyczących problematyki terenów będących w zarządzie GZDiZ, w zakresie  wynikającym z posiadanych kwalifikacji zawodowych i powierzonych obowiązków oraz wchodzących w zakres pracy Działu PO;
  • przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, PPOŻ. i OC.

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • Praca biurowo-terenowa, przy czym w terenie wynosi powyżej 50% czasu pracy;
  • Praca w warunkach bezpośredniego oddziaływania czynników atmosferycznych.

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

oraz na podstawie art. 22§ 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii,

oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art.  221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.)   

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gdansk.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Kandydatom/kandydatkom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 5.635,00 zł – 7.280,00 zł brutto.  

Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 22.04.2024 r. do dnia 06.05.2024 r. (liczy się data wpływu do GZDiZ).

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: „Inspektor ds. utrzymania obiektów rekreacyjnych (1 etat)”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.