
Załączniki do pobrania:
- Zarządzenie 16/2025 z dnia 27 lutego 2025 roku (128.29 KB, pdf)
- Wykaz nieruchomości i stawek czynszu dzierżawnego – mała gastronomia (1.23 MB, pdf)
- Regulamin konkursu na dzierżawę nieruchomości (157.67 KB, pdf)
- Wzór oferty (166.37 KB, pdf)
- Wzór umowy dzierżawy nieruchomości – mała gastronomia (140.41 KB, pdf)
Pytania i odpowiedzi:
Pytanie: Proszę o informacje czy wymagane jest w tym roku zaświadczenie o niezaleganiu wobec GZDiZ, jak zawsze wcześniej było wymagane, jako załącznik do oferty na miejsca?”
Odpowiedź: W odpowiedzi na maila z dnia 10 marca 2025 roku (data wpływu do GZDiZ dnia 10 marca 2025 roku) z pytaniem w sprawie Konkursu na dzierżawę nieruchomości położonych w „Pasie Nadmorskim” do prowadzenia małej gastronomii Gdański Zarząd Dróg i Zieleni informuje, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem tego konkursu zaświadczenie o nieposiadaniu zaległości w opłatach z tytułu zobowiązań wobec GZDiZ nie jest wymagane.
Zgodnie z § 3. ustęp 3 do oferty należy dołączyć:
1) potwierdzenie wpłaty wadium;
2) pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została złożona przez pełnomocnika (oryginał lub urzędowy odpis).
Podkreślić jednak należy, że zgodnie z § 5. ustęp 2 punkt 6) w części niejawnej odrzuca się oferty, w przypadku gdy Uczestnik je składający posiada zaległości w opłatach z tytułu zobowiązań wobec Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. W sprawie ewentualnych zaległości bądź ich braku możliwe jest skontaktowanie się z Działem Księgowym GZDiZ pod numerem telefonu 58 52 44 581.
Pytanie: „Zwracam się z prośbą o doprecyzowanie zasad przeprowadzania konkursu dodatkowego, o którym mowa w § 6 regulaminu konkursu.
Z treści regulaminu wynika, że w przypadku wpływu więcej niż jednej oferty na daną lokalizację z równorzędnymi proponowanymi stawkami netto czynszu dzierżawnego za 1 m² powierzchni, Komisja Konkursowa przeprowadza konkurs dodatkowy w ciągu 14 dni od zamieszczenia protokołu na stronie internetowej GZDiZ,
Chciałbym jednak uzyskać doprecyzowanie:
1) Jakie zasady są konkursu dodatkowego?
2) Jakie dokładnie działania są podejmowane przez Komisję Konkursową w ramach konkursu dodatkowego – czy Uczestnicy składają nowe oferty, czy odbywa się np. licytacja?”
Odpowiedź:
„Dotyczy: pytań w sprawie Konkursu na dzierżawę nieruchomości będących pasem drogowym drogi wewnętrznej stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska położonych w „Pasie Nadmorskim”
W odpowiedzi na maila z dnia 12 marca 2025 roku (data wpływu do GZDiZ dnia 13 marca 2025 roku) z pytaniami w sprawie Konkursu na dzierżawę nieruchomości położonych w „Pasie Nadmorskim” informuję, że zgodnie z § 6. Ustęp 2 Regulaminu tego konkursu dodatkowy konkurs odbywa się na takich samych zasadach jak w terminie podstawowym. Przeprowadza się go w terminie 14 dni od dnia zamieszczenia protokołu na stronie internetowej Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Działania Komisji Konkursowej oraz zasady dodatkowego konkursu są tożsame z konkursem w podstawowym terminie. Zostały one uregulowane w przywoływanym powyżej Regulaminie.
Wobec powyższego należy stwierdzić, że Konkurs odbywa się w formie pisemnej i składa się z części jawnej odbywającej się z udziałem Uczestników oraz części niejawnej przeprowadzonej bez udziału Uczestników. Muszą oni złożyć nowe oferty, które następnie są rankingowane przez Komisję Konkursową w oparciu o kryterium wysokości proponowanej stawki netto czynszu dzierżawnego za 1 m2 powierzchni drogi wewnętrznej dziennie.”